söt söt söt

hej, kollade nyss på jerry springer, haha tvärkul är det programmet, fast idag var det inte så jättebra, menmen :)
jag var inte i skolan igår för jag orkade inte (a) haha men man har ju såna dagar när man verkligen inte orkar gå till skolan, då man hellre ligger nerkrypen i sin gosiga säng :D vi skulle ha sån redovisning igår också, men jag missade ju det, men jag fick faktiskt en chans till, så ska göra det nästa vecka, shit, det är helt sjuuukt mycket vad vi har i skolan nu, får seriöst allvarliga stressproblem :(
juste, var ju och bowlade i onsdags, eller ah "bowlade" ;) jag och melinda var inte med för vi har ju fixat våra naglar, vill inte förstöra dom dirr liksom, men det var ändå kul att sitta vid sidan av och bara kolla på ;)
jävlaaaaar säger jag ! helt sjukt vad en är söt som jobbar på mitt framtida gymnasium, kan inte ta det här, tänk om han hittar min blogg någon dag haha (that's not gonna happen, men ändå ;)) han kom fram typ hela tiden och pratade med mig, hihi så fucking söt ! puss på han ♥ fast jag gjorde bort mig lite också :$ men det gör jag nästan alltid, så jag är van ;) vi hörs senare, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0