our revenge will be the laughter of our children

fucking helvete, har fått göra om så många inlägg för har råkat antingen kryssa hela jävla rutan eller klickat på någon knapp innan jag ska publicera så allt försvinner, så nu hoppas jag fan att det funkar.
idag hade vi nationella prov i matte, det gick åt helvete, men palla bry sig, jävla skolhelvete -.-
igår kollade jag på fotboll, haha jättekul att läsa, eller inte -.-
förlåååååt men jag är på dåligt humör, asså fuck allt, behöver köpa ny foundation och mascara, det är fan slut, panik, och ingen vill hänga med till stan typ, så jag får väl åka in dit i morgon, palla åka själv och sånt -.-
skriver mer i ett annat inlägg för känner på mig att jag bara är sur nu, måste äta eller något.
ni får ha det bra iaf, puss!
"our revenge will be the laughter of our children.” - bobby sands
rest in peace ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0