lite om gårdagen

hej, kom nyss hem från skolan, slutar ju vid elva varje onsdag :D tvärtråkig dag egentligen, var hungrig som fan, för åt aldrig frukost, brukar inte kunna äta så mycket på morgonen, men iaf en macka brukar jag äta och typ juice eller något, men nu åt jag inget och då blir jag lättirriterad som fan :(
så var typ sur idag, men sen när jag hade ätit lite blev jag glad igen som vanligt :D
juste måste bara säga en sak, igår hade vi gympa, och då var det jag och sandra som skulle hålla i lektionen, för man gör så i 9an, man ska hålla en egen gympalektion, haha jag var skitnervös :-| men det gick faktiskt bra :)
sen efter skolan igår åkte jag till min bror och hämtade mina celtic saker som vi hade beställt, tvärsnygga kläder och bikini ! visar i ett inlägg någon dag :D
sen gick jag till mamma och försökte fixa min data där som inte har fungerat på länge, asså den i mitt rum, och vet ni ? jag lyckades fixa den på första försöket ! :D fixarN är jag ;)
men det var bara något fel med internet anslutningen så det ska mamma fixa nu, men vi hörs sen, nu ska jag lyssna på musik och bara ha det gött :D
juste fan, en deprimerande sak, vi har nationella prov i matte i morgon, kill me now, kommer gå hur fucking dåligt som heeeeeelst :(

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej vad ska du hitta på denna torsdag?:)



Ville bara tipsa dig om en tävling jag har där du kan vinna en helt valfri vara från www.brandsinfashion.com

du kan välja allt mellan badmode,skor,väskor,smycken,jackor,plånböcker och mycket mer! av märken som chanel,dior,ed hardy mm.

Är du nyfiken på tävlingen?

klicka här så kommer du till inlägget:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-05 @ 10:46:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0