i'm crazy but you like it

tjena, har nyss ätit, och nu sitter jag vid datan och chillar och lyssnar på musik, det gillar vi :D
skolan gick faktiskt ovanligt snabbt idag, brukar annars vara väldigt seg på fredagar.. men men, vi slutade iaf vid 2, sen åkte jag och noor till backaplan och shoppade lite ;)
ska visa bilder på hur mitt hår blev och vad jag köpte :)
och vet ni ? I MORGON SKA JAG TILL MIN ÄLSKLING ! EMELIE HERE I COME ;) ASSÅ FAN VAD JAG SAKNAR DIG, HELT SJUKT. ska åka till motala i morgon iaf, vi ska fira emelies farfar och så, kanske grilla och sånt, men jag & emelie kommer ha det bäst och mysigast, love you bebis ♥
före: asså det var mest min utväxt jag behövde färga, resten var ganska svart, det var typ bara i solen som det såg brunt ut som ni ser.
före: här ser ni att det är brunt fortfarande vid hårbottnen typ.
efter: här ser ni resultatet på hårbottnen och så :)
efter.
efter.
efter.
efter.
vad tycker ni ? blev det bra ? :)

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

Snyggt!! den första bilden som hela ditt ansikte syns när du har svart hår, profilbild på facebook! RIGHT NOW :D <333

2011-05-06 @ 18:11:45
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

smeeexigt dööh ;D<3

2011-05-06 @ 19:02:30
URL: http://emlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0