give me everything !

sov ju hos åsa igår, oj jävlar vad det slutade flummigt haha. var med sandra och felicia innan på dagen med åsa också, sen stack dom hem till sandra. värsta fittvädret, regnade hela dagen, tråkigt :( menmen, vi hade kul ändå :D mötte jessi och henrik sen med, längesen man såg henke, barndomsvän, haha han är så rolig, fyfan asså hahaha :D sen åkte vi till vågmästareplatsen och köpte lite saker ;) sen stack jag och åsa hem till henne igen, kollade på film och sen så ringer "j", emelie du fattar vad jag menar ! :o asså han var på fest i jönköping och var lite full typ, men han snackade med mig och så, jävlaaar emelie, haha han var söt fan. men asså han kanske har glömt allt idag, smsar dig eller ringer dig någon dag så kan jag säga vad han sa. får se om jag träffar han idag, haha omg :o sen på kvällen spydde jag med, haha det gick vilt till ;) HAHA skoja bara, nej men seriöst, hade ätit för mycket fan, proppat i mig chips, energidricka och cigg, haha bra kombination, men jag bara kände hur det snurrade i mitt huvud, mådde tvärilla inatt haha, men nu mår man prima :D HAHAHA fyfan jag orkar inte, skrattar åt vad som helst. aja puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0