bowling ikväll !

sorry för dålig uppdatering, ska bli bättre, lovar. typ minst ett inlägg om dagen ;)
ska snart fixa mig, för ska på VIP bowling ikväll med mitt "framtida" gymnasium och klass haha, jag blev inbjuden och man fick ta med sig en kompis, så då tar jag med mig melinda ♥
det är gratis bowling och gratis tacobuffé, värsta soft ! kmr bli askul hoppas jag :D
fast är lite nervös nu när man ska kanske träffa sin klass och andra människor som man aldrig har träffat innan (a)
jag bloggar mer ikväll eller i morgon, ha en bra kväll iaf, puss och kram ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var ett tag sen unga dam ;o <3

Fan vad nice :D

2011-05-25 @ 19:58:28
URL: http://emlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0