bilder från när jag var hos emelie !

sorry för dålig uppdatering i helgen och så, har haft viktigare saker för mig ;) haha, helt ärligt, var sjukt underbart att träffa dig igen emelie, har saknat dig så fucking mycket ♥ var ju bara med varandra en dag (!) och vi har aldrig bara träffats en dag, vi har varit med varandra aslänge när vi väl träffas :o men iaf, kommer ses mycket denna sommaren hoppas jag, vi har så jävla roligt tillsammans :D
aja här kommer lite bilder ! :)








haha fyfan vad jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha fan bäst var de ;D <3 Älskar dig så fucking mkt, längtar tills vi träffas igen !

2011-05-09 @ 20:17:51
URL: http://emlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0