132 tonårsfrågor !

- fyra frågor om förhållanden
är du singel? - ja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jadå det tror jag !
hur många har du varit kär i? - en har jag vart riktigt kär i, annars nej !
är du kär just nu? - kär och kär, gillar en iallafall får se !

- tio frågor om dig själv
namn? - jessica wahlström.
när fyller du år? - 22 juli.
några piercingar? - naveln.
vad har du på dig just nu? - mjukiskläder
vilken årstid är bäst? - sommar !
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna med någon man tycker om !
vad tycker du mest om hos dig själv? - ingen aning.
vad är du bra på? - jag vet inte haha. 
vem älskar du mest på denna jorden - emelie wettergren !
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tsm såklart..

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - emelie
vem är den roligaste av dina vänner? - emelie vafan haha :D
vem är snyggast av dina vänner? - min bebis som jag redan har nämnt ovan
vem är mest partyprisse? - i have no idea.
vem är den du helst har filmkväll med? - bästavän
vem av dina vänner är mest "evil"? - haha ingen ?

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - min bror tror jag.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ganska
vem är farligast i din familj? - min bror när han är på dåligt humör haha.
vem ser roligast ut i din familj? - vet inte.
vem är coolast? - JAG ! utan tvekan ;)
har ni något husdjur? - nej.
vem har du mest gemensamt med? - brorsan
vem står för underhållningen? - det är fan jag ärligt :) 
vem sover du oftast med? - ingen haha ?
roligaste kvällen med familjemedlem? - bror !

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - skolan och inget mer.
har du varit glad idag? - nja, sådär.
har du varit ledsen idag? - näe
har du gjort något bra idag? - gjort matte nationella om det nu räknas till något bra.
vad ska du göra nu? - tråka sönder.
har du gjort något dåligt idag? - nejdååå
vad har du ätit idag? - åt i skolan och sen ska jag väl äta hemma snart.
har du duschat idag? - nope ska typ senare
är du trött nu? - nääää
vad händer imon? - skolan och stan
går du i skolan? - ja.
har du varit i skolan idag? - ja.

- ANNAT
hur mår du just nu? - jo helt okej
har du piercat dig? - ja.
är du hungrig nu? - lite.
vad är klockan nu just nu? - 16:21
vilka sidor på internet är du inne på just nu? - facebook bara

- TELEFON/MOBIL
vem ringde dig senast? - mamma.
vem ringde du senast? - min bror robert.
vem sms:a till dig senast? - johanna.
vem sms:a du till senast? - vet inte.

- FAMILJ
hur länge sen var det du träffa din morsa? - en halvtimme sen.
hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår.

- ÖVRIGT
gillar du punk? - nä det vet jag inte.
har du sminkat dig idag? - ja.

- MUSIK
lyssnar du på musik just nu? - nej.
vilket är ditt favoritband? - venne ?
vad gillar du för musik? - typ det mesta.

- KLÄDER
har du fler än 4 linnen? - ja
har du fler än 3 jeans? - ja
har du fler än 5 tröjor? - fortfarande ja..

- SMINK OCH HÅR
använder du mascara? - ja
använder du wax? - nej
använder du ögonskugga? - inte ofta
använder du kajal? - ibland
använder du hårspray? - ibland
använder du volymspray? - nej
andänder du mousse? - nej
använder du deodorant? - ja
använder du skinspray? - nej
använder du parfym? - ja
använder du läppglans/läppstift? - ja
använder du brunkräm? - nej
använder du rouge/solpuder? - ja
uppsatt hår eller hängande? - hängande
plattar/lockar du håret varje dag? - plattar, inte varje dag men ofta !
duschar du varje dag? - varannan typ.
målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej orka

KÄRLEK
är du kär just nu? - inte kär, men tycker om en.
har du kysst någon idag? - nej
har du ett förhållande? - nope
är du romantisk? - nja sådär vet fan inte haha
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - kanske
vad hette din första flickvän/pojkvän? - "j" haha
hur länge höll det? - 5 månader.
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - asså jag vet inte :(
har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej :o
vem sov du senast bredvid? - vet inte.
vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - ingen.
har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
när fick du din första kyss? - när jag var 14
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - fan vet jag.
har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - kanske
har du mest blivit dumpad eller dumpat? - både och
vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - bara en söt kille som bryr sig, det är de jag tycker om iallafall sen smågrejer såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0