what doesn't kill you makes you stronger

hej. jag har sovmorgon idag, börjar halv 10, så det är soft, vill börja så här varje dag för det är stressigt som fan att börja 8, jag måste typ gå upp kl 6, för jag vill ha god tid på mig att fixa mig, duscha ibland, äta frukost, kolla på tv och sådana saker. vill inte gå upp en halvtimme innan och stressa sönder, jag vill ta det lugnt :D
så nu sitter jag här, fixad och allt, ska möta några kompisar lite efter 9 :)
jag slutar 14.55 idag, hoppas dagen går fort, jag hatar måndagar :|
och lite om gårdagen, jag kollade ju på fotboll som sagt, och fyfan.. rangers vann. dom gjorde det första målet, men en stund efter så gjorde celtic mål. det stod 1-1 i halvlek, och blev så matchen ut. eftersom det blev oavgjort och det var final så blev det förlängning, och jag verkligen hatar förlängningar, det är så fucking nervöst att man dör, man får sån äcklig känsla i magen :( och gissa vad som händer i förlängningen ? jo självklart så gör dom jävla hororna mål, svär på allt, vet ni hur arg jag blev ? det går inte att förklara med ord, när jag blir riktigt förbannad, då är jag förbannad på riktigt, jag exploderar verkligen. så var inte i närheten av mig när jag är riktigt förbannad, jag varnar er ;) aja, pallar inte skriva om den matchen, är så jävla less på rangers, dom snodde våran cuptitel ! :( fuck you säger jag bara.
ha en bra måndag, så hörs vi senare, puss & kram ! :love:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0