tonight i'm f k'in you

rubriken haha :$ nej men den låten har jag haft i mitt huvud hela dagen fan, har typ stått och sjungt på den, haha fyfan vad den är braaaaaa ! jag dör (a)
idag var det skola som vanligt, var sjukt arg hela dagen för jag var hungrig och trött, blir så ibland (a) men sorry i can't help it ;)
jag åt fan i morse men fanns ju fan inget gott, fick äta en äcklig macka, jävligt gott :D eller inte ! HAHA, nog om det. i morgon ska jag ha muntligt nationella prov i engelska, fast jag tror han jag ska göra med skulle iväg då eller något, hoppas verkligen det, för då slipper jag göra imon :D pallar inte göra det i morgon, så han måste åka iväg, snälla jag ber. haha snäll jag är :)
det blir kanske lite dålig uppdatering denna veckan, för datorn krånglar här, men ska göra mitt bästa ! ha en bra forstatt tisdag, så hörs vi senare, puss :love:

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

enrique iglesias - tonight i'm f k'in you, eller hur? :)<3

2011-03-23 @ 06:11:35
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0