tangentfuckingbord

tja, ledsen att jag inte kunnat blogga under dagen, det skedde ett visst problem.. mitt tangentbord slutade fungera, så man ba, jaha vad gör man nu liksom ? :o så min kära pappa fixade det till slut, bäst är han :D
så nu kan jag äntligen blogga !
jag kom på en asviktig sak i morse, jag hade ju prov idag, HAHA så efteeeer är jag, hur fan kunde jag inte komma ihåg det ? jag kom på det en halvtimme innan jag skulle ut, så fick plugga den tiden och sen så hade vi ju strimma, så pluggade lite då. men aja, får väl godkänt haha, som jag alltid brukar få, inget mvg barn här inte ;)
sen efter jag hade gjort provet så stack jag och noor till stan, vi gick typ runt överallt, men hittade inget snyggt, haha, blir alltid så när man verkligen vill köpa något :( men till slut köpte jag ett par byxor, snygga faktiskt. och noor köpte en tröja, nice nice. köpte även lypsyl liknande saker, skitsöta ! :) sen stack vi till mc och köpte varsin cheeseburgare, haha tjockis :$ men men, palla bry sig ! jag var faktiskt tvärhungrig hela dagen, åt knappt frukost, och då kurrar min mage och håller på hela dagen, den gjorde det, usch hatar när magen gör så :( haha.
nu har jag precis duschat, känner mig så fräsch haha, alltid så när man har duschat (a) fast när man väl duschar vill man aldrig gå ut, för då känns det som typ som det är vinter ute, man fucking fryser ihjäl haha :o
hoppas ni har haft en bra dag, puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0