taggad !

hej, kom hem för en stund sen, var ute och gick en stund med pappa, vi köpte pizza sen på vägen hem också hihi :D
är supertaggad, för idag är det final i skotska cupen mellan celtic och rangers. för er som inte vet vad det är för något så kan ju jag berätta ;)
celtic och rangers är två fotbollslaglag i skotska ligan, och de är rivaler, de kommer från samma stad och då kallas det "derby", och detta derby är speciellt pga det är så stort hat mellan lagen. old firm kallas detta derby, matchen som alla talar om i skottland. i alla tider har prestigen varit enorm. old firm innehåller så mycket mer än bara fotboll.
jag är ett stort celticfan, har varit det sen 2004. jag älskar celtic av hela mitt hjärta, så jag hoppas verkligen på att vi vinner denna viktiga match idag, det är final i cupen, jättespännande ! jag tror och hoppas på att  celtic vinner :D
nu sitter jag här och laddar upp inför matchen, så vi hörs efteråt tror jag, puss ! :love:




celtic, grönvita. rangers, blåa.

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; taack&dsm♥

2011-03-20 @ 17:05:55
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0