sleep like a baby

hej sötnosar, sovit gott ? det har iaf jag gjort, somnade som en stock igår, var verkligen jättetrött. HAHA, det hände en jätterolig sak under natten, jag vaknade typ av att jag skulle dra upp mitt täcke för jag frös typ och så hörde jag något som ramlade, jag blev asrädd men jag somnade lika fort HAHA, och sen på morgonen när jag ska gå upp märker jag att jag hade råkat välta ett glas under natten som var fullt med cola, och det låg över hela golvet, HAHA fyfan vad jag skrattade, årets klant är jag !
jag börjar faktiskt bli förkyld eller något :( det svider i min hals och sånt, jag får inte bli sjuk, det är inte okej ! :o
ska ta en go dusch senare så jag mår lite bättre tänkte jag, ha en bra lördag, puss ! :love:


inte bild från idag

Kommentarer
Postat av: emelie / buz

hahah ;d

HAR skaffat en blogg ;o kolla den och kommentera , loveyouuu <3

2011-03-19 @ 18:58:16
URL: http://emlajs.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

klantarsel! ;) <3

2011-03-19 @ 19:41:11
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0