omg !

omg säger jag bara, helt fucking otroligt ! :o
ni vet, jag snackade ju om the bachelor innan, om finalen och allt, och jag kollade nyss på "the bachelor - after the final rose" och man fick värsta chocken. jason gjorde slut med melissa för han hade fortfarande känslor för molly och han ville inte leva sitt liv med ånger, asså jag förstår han helt klart, han borde göra det som kändes rätt för honom, men jag förstår ändå melissa,  så jävla synd om henne ändå, först friar han till henne, sen bara han gör slut, men gud vad söta molly och jason var tillsammans, omg, hon blev värsta chockad och glad, sen kysstes dom och höll om varandra, sjukt gulligt !
så jävla söta, man smälter ! :love:

Kommentarer
Postat av: emelie/buz

såg också det , herregud haha ;o <3

Men tror det kommer hålla för dom !

2011-03-23 @ 18:20:25
URL: http://emlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0