ny blogg !

hej, jag har som sagt skapat en ny blogg, kommer använda mig av denna hela tiden. för er som inte vet så mycket om mig så tänkte jag berätta lite om mig själv.
jag heter jessica, är 15 år (går alltså i 9an) och bor i den vackra staden göteborg. jag bloggar om min vardag och allt som händer i mitt liv. även om mode, musik och lite annat smått & gott. har ni några frågor är det bara att kommentera eller kontakta mig på [email protected] :)
jag älskar att få kommentarer så kommentera gärna mycket, jag uppskattar det :D
idag har det varit en ganska lugn och chill dag, i morse tänkte jag inte gå till skolan för jag var sjukt trött, men jag ändrade mig och gick sen i allfall, vi hade muntligt nationellt prov i svenska och det gick bättre än jag hade trott, var sjukt nervös innan, men det hela slutade jättebra :D
efter skolan gick jag hem, och senare mötte jag min pappa för vi skulle handla lite fredagsmys och sånt (a)
sen var jag tvungen att möta min bror i stan, skulle hämta min laddare, han skulle till gävle eller något sånt och han kommer hem på söndag, kommer sakna honom :(
jag hoppas att ni alla har en supertrevlig helg, puss på er ! :love:


Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

hahah och sen efter 1 månad byter du blogg igen? ;) <3

2011-03-18 @ 21:19:58
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0