bachelor and some other things

aw, jason och melissa är så fina tillsammans.

tja, sorry att jag inte bloggade så mycket igår, men sa ju att det blir dålig uppdatering denna veckan (a)
igår kollade jag på bachelor, finalen. omg, man fick tårar fan, asså jag har följt det enda sen början typ och det blir så känslosamt, älskar den serien, så fin. melissa vann i allafall, stackars molly, men jag tyckte också att melissa var aningen bättre, hoppas dom blir lyckliga tsm iaf :D det skulle komma något sånt program "after the final rose" där dom typ skulle prata med molly, melissa och jason, och kanske några fler ? hoppas det kommer idag, vill se det ;)
jason är en så sjukt bra kille, asså han har allt, utseende, personlighet, omtänksamhet och humor, finns bara ett ord för det, underbar.
aja iaf, senare på kvällen pratade jag med emelie älskling <3, så jävla kul haha, svär på allt vi har alltid roligt, oavsett om vi träffas eller bara pratar i tele, love u ! vi pratade tills big brother började, och så kollade jag på det, stör mig på katerina lite faktiskt, visst hon har åsikter och har rätt ibland och så, men hon är bara för mycket. först bråkar hon med vanessa, sen säger hon förlåt gumman och lalala.. sen blir dom vänner, och nu bråkar dom igen, snälla det är fjortisbråk eller något, allvarligt skärp er, ni är fan vuxna. man är falsk om man gör så enligt mig så ah.
idag slutade jag kl 10, för vi hade vikarie sista lektionen så vi fick gå lite tidigare, nice ! annars skulle vi slutat 11 egentligen, men vem säger nej till att sluta tidigare ? ;) juste, skulle ha prov i nationella i engelska idag, men han jag skulle göra med var inte här idag, så får göra det i nästa vecka typ, hade verkligen inte pallat göra det idag.
hoppas alla får en underbar dag, så hörs vi under dagen, puss ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0