alla vill till himmelen men ingen vill dö

skön låt asså !
sitter här och diggar den right now haha, kom hem för en stund sen, pratade i tele med emelie nyss, haha vad hände emelie ? det bara bröts :o
aja, vi hade ju sån livräddning idag, åh fyfan det gör jag aldrig om. gick inte så bra för mig, men jag försökte så gott jag kunde iaf, man skulle simma 25 meter och sen dyka ner och hämta den dockan, sen bogsera den tillbaka 25 meter. jag dök ner 3 ggr men kunde inte få upp dockan, jag kom iaf närmare och närmare för varje gång jag dök, men men. jag kunde iaf bogsera bra (a) jag såg helt sleten ut, inte sovit bra, inget smink och blä. fick tväront i huvudet efteråt, har ingen aning om varför, men det var väl för att jag dök så mycket ? har fortfarande ont i huvudet, ska snart ta en alvedon typ.
jag hade muntligt nationella prov i engelska idag också, skulle egentligen haft det förra veckan men fick ha det idag ist, med en annan person också, men det gick väl ganska bra tror jag. om jag får vg på uppsatsen och läs & hörförståelsen så höjs mitt betyg i engelska till vg, i like ! ska kämpa som fan.
kollade på "ballar av stål" igår och lite av "nu blåser vi sverige", haha asbra fan. jag ville se big brother också, asså jag hatar när program går exakt samma tid, så störande ! så jag kollade mest på ballar av stål, tänkte se big brother nu, ska bara ta mig något att äta och en alvedon.
vi hörs senare, puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0