total blackout

tja, sorry för dålig uppdatering, men pallar inte skriva typ, har inget att skriva om, mitt liv är inte så intressant faktiskt haha. idag är det ju premiär för "total blackout", typ personer som ska gå in i ett kolsvart rum och känna på saker HAHA, jag svär jag skulle varit livrädd, tänk vad äckligt att inte veta vad det är man tar på, liksom det kan vara en äcklig insekt eller vad som helst, euw. på tal om "total blackout" så känner jag mig "totally blackout" HAHA, nej men seriöst, jag är förvirrad som fan över en sak, emelie smsa mig när du ser detta :love:
puss på er alla !


Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

ska oxå titta på det

2011-04-11 @ 20:02:02
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0